وکیل سرشناس

شهر تهران به دلیل موقعیت اجتماعی، سیاسی و جمعیت و وسعت زیادی که دارد، مشاغل و فعالیت های زیادی نیز در خود جای داده است. از جمله مشاغل مهمی که در شهر تهران، با توجه به نیازهای مردم در حال انجام است، حرفه وکالت است. از آنجا که تهران به عنوان پایتخت و مرکز سیاسی و اجتماعی ایران، معمولا در امور مهمی مانند امورآموزشی، مراکز دانشگاهی، صنعت و پزشکی و ... از بهترین امکانات موجود در ایران، برخوردار است و مراکز قضائی و حقوقی مهم و اصلی نیز در تهران قرار دارند، به همین دلیل می توان گفت، بهترین وکیل تهران، اساتید و وکلای متخصص، سرشناس و حرفه ای نیز در تهران مشغول به وکالت هستند.

بسیاری از مردم، در زمان نیاز به یک وکیل، به دنبال بهترین افراد در امر وکالت می گردند، تا بهترین نتیجه را به دست آورند. هرچه حساسیت پرونده بالاتر باشد، اهمیت انتخاب وکیل سرشناس و متخصص، بیشتر می شود.

به همین منظور گروه وکلای حامیان عدالت در ادامه این مطلب، به موضوع وکیل سرشناس در تهران و اهمیت انتخاب یک وکیل خوب و معرفی تعدادی از بهترین وکلای سرشناس تهران، می پردازد.

وکیل سرشناس دکتر حامد نجفی

وکیل سرشناس، چه وکیلی است؟

اصطلاح سرشناس که عناوین و کلمات مترادفی مانند: اسمی، شهره، مشهور، معروف، نامدار، نامور، بنام، نامی و ... دارد، وقتی در مورد افراد و اشخاص به کار می رود، به این معنا است که آن فرد به دلیل معیارهای خاصی در بین مردم معروف و شناخته شده است.

وقتی به یک وکیل، وکیل سرشناس گفته می شود به این معنا است که این وکیل در وکالت و رشته حقوق، به دلیل تخصص و تجربه های موفقی که دارد، بسیار مشهور، معروف و شناخته شده است.

به این صورت که وکلا و حتی مردم نیز به سبب شهرت و سوابقش به خوبی او را می شناسند. اشخاص و حتی سازمان ها و شرکت ها نیز معمولا در امور مهم حقوقی به دنبال بهترین و سرشناس ترین وکلا می گردند. تعداد وکلای خوب و سرشناس در تهران به دلیل وجود وکلای حرفه ای کم نیست.

اما باید دقت داشته باشید که معمولا وکلای سرشناس مراجعان بسیاری دارند و به همین دلیل ممکن است، در زمان مراجعه به آن ها با مشکل کمبود وقت وکیل و یا هزینه های بالا مواجه شوید.به همین جهت انتخاب بهترین وکیل در تهران نیز مشکلات خود را دارد. بنابراین در زمان انتخاب یک وکیل خوب باید ملاک و معیارهای خاصی را در نظر بگیرید.

ملاک انتخاب بهترین وکیل سرشناس در تهران

اگر به دنبال بهترین وکیل تهران در حوزه دعاوی حقوقی مانند: مطالبه دین و اجور معوق و ... وکیل خوب در حوزه املاک و مستغلات، بهترین وکیل تهران در امور مالی و بانکی، وکیل سرشناس در حوزه دعاوی خانواده، بهترین وکیل شرکت، بهترین وکیل تهران در دعاوی کیفری مانند: جنایات، قتل، ضرب و جرح، کلاهبرداری و ... هستید، برای انتخاب وکیل حرفه ای و کاربلد، باید به وجود ویژگی های خاصی در وکیل دقت کنید.

بهترین وکیل سرشناس در تهران

برخی از ملاک ها و ویژگی های مهم انتخاب بهترین وکیل، شامل این موارد می شود:

داشتن پروانه وکالت پایه یک دادگستری، برخورداری از دانش حقوقی و به روز بودن اطلاعات، داشتن سوابق موفق وکالت، مهارت های ارتباطی قوی، توجه به حقوق موکل، توانایی متعاقد کردن قاضی و موکل، صداقت وکیل، هوش بالا، توانایی تفکر انتقادی، تجزیه و تحلیل درست اطلاعات موجود در پرونده، حق الوکاله منصفانه، مهارت نوشتاری و فن بیان قوی.

شنونده خوب بودن، صبور بودن و خلاقیت نیز از دیگر ویژگی های بهترین وکیل است. همچنین بهتر است در زمان انتخاب وکیل به وکلایی مراجعه کنید که به صورت تخصصی وکالت می کنند. چراکه وکالت تخصصی باعث می شود، وکیل در موضوع مورد وکالت کارایی بهتری داشته باشد.

سن و جنسیت و تبلیغات زیاد وکیل از ملاک های مورد توجه در انتخاب بهترین وکیل نیست، چنانکه بسیاری از وکلای جوان هستند که معروف تر و سرشناس تر از وکلای مسن تر از خود هستند.

وکیل سرشناس دکتر زهره محمد آبادی

همچنین باید دقت داشته باشید که انتخاب بهترین وکیل برای هر موضوعی و برای هر فردی می تواند نسبی باشد، به عنوان مثال با درنظر گرفتن عواملی مانند: بودجه موکل، شهر محل زندگی، موضوع پرونده و سایر عوامل اینچنینی که در انتخاب وکیل موثر است، انتخاب بهترین وکیل به نسبت این عوامل می تواند متفاوت شود.

انتخاب بهترین وکیل متناسب با شرایط موکل و پرونده، در نتیجه پرونده بسیار موثر است و می تواند مسیر یک پرونده یا یک موضوع حقوقی را از قرار گرفتن در یک موقعیت سخت و یا نتیجه بد، به بهترین نتیجه ممکن و موفقیت هدایت کند.

معرفی چند وکیل سرشناس در تهران

وکیل سرشناس

با توجه به ویژگی ها و ملاک هایی که برای انتخاب بهترین وکیل در تهران بیان شد، برخی از وکلای سرشناس تهران که دارای سوابق موفقی هستند و تجربه و دانش لازم را دارند از سوی گروه وکلای حامیان عدالت، نام برده می شود.

وکلای سرشناسی مانند: دکتر حامد نجفی، دکتر نسرین طافی، عبدالصمد خرمشاهی، سید محمود علیزاده طباطبایی، دکتر گودرز افتخار جهرمی، دکتر جعفر کوشا، دکتر مونا خلیل زاده، وکیل مهرداد نادعلی، وکیل محمد حسین آقاسی، وکیل امیر ساعد وکیل و بسیاری وکلای دیگر از بهترین وکلای تهران هستند که به جهت سوابق و تجربیاتی که دارند، در بین حقوقدانان و حتی مردم معروف و شناخته شده هستند.

[xyz-ihs snippet="vakilsarshenas"]

تلفن های تماس جهت  مشاوره با وکلا

(۱۰ خط ) ۰۲۱۴۴۸۵۰۳۳۵📞  ۰۲۱۴۴۸۷۲۲۳۰ 📞  ۰۲۱۴۴۸۷۲۲۳۱ 📞

تماس فوری رایگان

با وکیل های پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک ملکی

وکیل پایه یک خانواده

وکیل پایه یک کیفری

وکیل پایه دعاوی مالی

وکیل پایه دعاوی تجاری

با 10 خط ویژه از شنبه تا چهارشنبه پاسخگوی شما هستیم

حامیان عدالت

گروه وكلاى حاميان عدالت مطلق با هدف ارائه خدمات حقوقی به عنوان مشاور حقوقی در دعاوی کیفری و حقوقی و خانواده و انجام وکالت در مراجع قضایی و اداری و کمیسیون های مختلف و همچنین انجام امور وکالت از طرف افراد در مراجع داخلی و از طرف ایرانیان در مراجع بین المللی و دادگاه ها و مراجع قضایی کشورهای خارجی مطابق با ضوابط و قوانین موضوعه و به خصوص انجام امور اداری اعم از داخلی و بین الملل تاسیس و آغاز به فعالیت نموده است.