تقریبا همه افراد در دوران زندگی خود با مشکلات و مسائل قانونی مواجه می شوند و برای حل و فصل این امور و دریافت راهنمایی و مشاوره در این زمینه نیاز به انتخاب وکیل پیدا می کنند. اهالی محله شهران جنوبی نیز از این مسائل مستثنی نیستند و در چنین مواقعی نیاز به انتخاب وکیل و مشاور حقوقی خوب دارند. به همین جهت در این مطلب از سوی گروه وکلای حامیان عدالت در مورد نحوه انتخاب وکیل خوب برای شهروندان شهران جنوبی در تهران صحبت خواهد شد.

مختصری در مورد محله شهران جنوبی

محله شهران جنوبی یکی از مناطق تهران است که در بخش شمال غربی و منطقه 5 شهرداری تهران واقع شده است. این منطقه خوش آب و هوا در نزدیکی کن، حصارک و شهران شمالی قرار دارد و از نظر شهرسازی نیز بافت و معماری جدیدی دارد.

منطقه شهران جنوبی از نظر دسترسی در موقعیت خوبی قرار دارد و از طریق بزرگراه ها و معابر اصلی مانند بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت و بزرگراه باکری به سایر نقاط شهر، راه دارد. شهران جنوبی از امکاناتی مانند: مسجد، کتابخانه، فرهنگسرا، مراکز درمانی، بوستان و پارک، مراکز خرید و ... برای رفاه حال شهروندان برخوردار می باشد.

وکیل خوب در شهران جنوبی

نحوه انتخاب وکیل خوب در منطقه شهران جنوبی

آنچه مشخص است این است که همه شهروندان تهرانی و ساکنان شهران جنوبی باید برای انتخاب یک وکیل خوب، تمام سعی و دقت خود را به کار گیرند.

به این دلیل که یک وکیل با انجام کار خود به بهترین شکل از طریق مهارت و تخصصی که دارد می تواند این اطمینان را به موکل خود بدهد که بهترین نتیجه ممکن را برای او به دست می آورد و موکل نیز از این نظر که وکیلش در فکر تامین منافع اوست به او اعتماد دارد.

در مورد نحوه انتخاب یک وکیل خوب باید گفت، بهتر است برای انتخاب بهترین وکیل از روش هایی مانند مراجعه به نظر افراد با تجربه های مشابه در اخذ وکیل برای مشورت در انتخاب وکیل، جستجوی اینترنتی، استعلام از کانون وکلا در مورد سوابق وکیل مورد نظر که جمله روش های مرسوم در انتخاب وکیل است، استفاده شود.

افرادی که از شهروندان منطقه شهران جنوبی هستند و قصد انتخاب وکیل دارند باید در زمان انتخاب بهترین وکیل به ویژگی های وکیل خوب دقت داشته باشند. در ادامه به برخی از این ویژگی ها پرداخته می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین وکیل در منطقه ۵ تهران

بهترین وکیل شهران جنوبی

نکات مهم در انتخاب بهترین وکیل برای شهروندان شهران جنوبی

گروه وکای حامیان عدالت برای انتخاب بهترین وکیل توسط شهروندان منطقه شهران جنوبی توصیه می کند به وجود این نکات در وکیل مورد نظر توجه شود. از نکات مهم دیگری که باید در انتخاب وکیل دقت شود: تخصص، تجربه و معتبر بودن مدرک وکالت اوست و سن و جنسیت وکیل نقش مهمی در انتخاب او ندارد.

همچنین از آنجا که موکل در زمان مراجعه به وکیل باید تمام جزئیات و مسائل مربوط به پرونده را برای او توضیح دهد، وکیل مورد نظر باید کاملا قابل اعتماد، امین، مطمئن و حافظ اسرار موکل خود باشد. شهروندان منطقه شهران شمالی باید در زمان انتخاب بهترین وکیل برای خود به ویژگی هایی مانند: حسن برخورد، اخلاق خوب، روابط عمومی قوی، قدرت بیان و نوشتار خوب، میزان حق الوکاله منصفانه و هوش در وکیل مورد نظر دقت کافی داشته باشند.

شهروندان منطقه شهران جنوبی با در نظر گرفتن تمام عوامل موثر در انتخاب وکیل خوب می توانند بهترین وکیل ممکن را برای انجام امور خود و یا پیگیری دعاوی حقوقی و کیفری انتخاب کنند و با عقد یک قرارداد وکالت با ذکر تمام جزئیات و نکات لازم در آرامش امور قانونی خود را به او بسپارند.

وکلای حامیان عدالت در شهران جنوبی

گروه وکلای حامیان عدالت نیز با تمام توان، در خدمت شهروندان منطقه شهران جنوبی در تهران، جهت ارائه بهترین خدمات حقوقی با حضور وکلای حرفه ای و مشاوران متخصص در امور حقوقی جهت تسریع و تسهیل انجام مسائل قانونی شهروندان می باشد.

[xyz-ihs snippet="shahranjoonoobivakil"]

تلفن های تماس جهت مشاوره با وکیل شهران جنوبی

(۱۰ خط ) ۰۲۱۴۴۸۵۰۳۳۵📞  ۰۲۱۴۴۸۷۲۲۳۰ 📞  ۰۲۱۴۴۸۷۲۲۳۱ 📞

تماس فوری رایگان

با وکیل های پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک ملکی

وکیل پایه یک خانواده

وکیل پایه یک کیفری

وکیل پایه دعاوی مالی

وکیل پایه دعاوی تجاری

با 10 خط ویژه از شنبه تا چهارشنبه پاسخگوی شما هستیم

حامیان عدالت

گروه وكلاى حاميان عدالت مطلق با هدف ارائه خدمات حقوقی به عنوان مشاور حقوقی در دعاوی کیفری و حقوقی و خانواده و انجام وکالت در مراجع قضایی و اداری و کمیسیون های مختلف و همچنین انجام امور وکالت از طرف افراد در مراجع داخلی و از طرف ایرانیان در مراجع بین المللی و دادگاه ها و مراجع قضایی کشورهای خارجی مطابق با ضوابط و قوانین موضوعه و به خصوص انجام امور اداری اعم از داخلی و بین الملل تاسیس و آغاز به فعالیت نموده است.