پاسخگویی 24 ساعته به سوالات حقوقی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بهبود راه های ارتباطی، زندگی بسیار راحت شده است و همین موضوع سبب شده تا ارتباط برقرار کردن با وکلای دادگستری برای حل مشکلات حقوقی نیز راحت تر شود. به همین دلیل است که امکان پاسخگویی 24 ساعته به سوالات حقوقی شما در حامیان عدالت فراهم شده است.

نمی توان پیشبینی کرد که چه زمانی ممکن است یک مشکل حقوقی گریبان گیرمان شود. به همین دلیل است که کمک گرفتن از مشاوره حقوقی 24 ساعته اهمیت بسیاری دارد.

بسیاری از افراد در مواجهه با چنین مسائلی در صورتی که به وکیل دسترسی نداشته باشند نمی توانند به درستی تصمیم بگیرند و ممکن است اقداماتی انجام دهند که روال پرونده را برایشان سخت تر و طولانی تر کند. به همین دلیل است که مشاوره با وکلای حامیان عدالت پیشنهاد می شود.

شما می توانید در حامیان عدالت از پرسش و پاسخ 24 ساعته و رایگان با وکلای مجرب دادگستری استفاده نمایید تا به سوالات حقوقی شما در هر ساعت از شبانه روز پاسخ دهند. چرا که همانطور که گفته شد در هنگام مواجهه با مسائل و مشکلات حقوقی مشاوره با وکیل الزامی است. هرگز نباید بدون مشورت با یک وکیل اقدامی انجام دهید.

سوال حقوقی دارم؟

برای مثال در پرونده های خانوادگی و مربوط به طلاق، اگر قصد گرفتن حضانت فرزندان خود را داشته باشید، اقداماتی وجود دارد که در صورت انجام آنها، شانس شما برای بردن حق حضانت کم می شود. در صورتی که با مشورت با یک وکیل خوب می توانید مطمئن شوید که از این اشتباهات دور می مانید و می توانید روال پرونده را به گونه ای پیش ببرید که بهترین نتیجه و کمترین هزینه را برایتان در پی داشته باشد.

بعضی افراد تصور می کنند که با خواندن برخی مفاد قانونی می توانند خود مشکلات حقوقی خود را حل کنند در صورتی که اینطور نیست. مسائل حقوقی دربرگیرنده ی پیچیدگی های بسیاری هستند که با خواندن مفاد قانونی نمی توان برای حل آنها اقدام کرد. همانطور که در صورت گرفتاری در یک بیماری، بدون مراجعه به پزشک نمی توان خود درمانی کرد، در هنگام مواجهه با مشکلات حقوقی نیز نمی توان بدون کمک گرفتن از یک وکیل خوب دل به دریا زد و وارد پیچ و خم های دادگاهی شد.

بسیاری از افراد با همین تفکر اشتباه خود را گرفتار پروسه های طولانی و خسته کننده ی دادگاهی می کنند و وقت و هزینه ی خود را هدر می دهند. در نظر داشته باشید که مشکلات دادگاهی در صورتی که گرفتار گره های حقوقی شوند ممکن است رسیدگی به آنها چندین سال طول بکشد! و پرونده مدت ها در دادگاه باز باشد اما در نهایت نتیجه ی مطلوب شما حاصل نشود.

بیشتر بخوانید: مشاور قضایی 24 ساعته

اما با کمک گرفتن از یک وکیل این مشکل قابل حل خواهد بود. وکیل می تواند بهترین مسیر را برای پیشبرد پرونده انتخاب کند و به شما در جمع آوری مدارک و مستندات مورد نیاز کمک کند و به این شکل هم در وقت و هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد و هم مطمئن خواهید بود که مسیر درستی را در پیش گرفته اید و در صورتی که مشکل خاصی پیش بیاید همچنان وکیل شما می تواند برای حل آن راه های کم دردسرتر و کم هزینه را پیشنهاد دهد.

 در هر ساعت از شبانه روز می توانید برای پرسیدن سوال حقوقی خود با وکلای حامیان عدالت ارتباط برقرار نمایید تا سوال شما را به صورت کاملا رایگان پاسخ دهند.

اشخاصی که در بسیاری از سایت ها و مراکز مشاوره ی حقوقی، به سوالات افراد پاسخ می دهند، معمولا کارشناس و مشاور حقوقی هستند اما در حامیان عدالت، یک وکیل پایه یک دادگستری پاسخ سوال های حقوقی شما را خواهد داد و به این شکل می توانید کاملا از جزییات مربوط به روال دادگاهی پرونده ی خود اطلاع یابید.

راه های برقرار تماس با حامیان عدالت

سوال حقوقی دارم؟

پرسش شما به صورت کاملا رایگان پاسخ داده خواهد شد. برای این کار کافی است روی آیکون موجود در گوشه ی پایین سمت راست سایت کلیک کنید تا امکان چت با یک وکیل پایه یک دادگستری برایتان مهیا شود. به این شکل می توانید شوال حقوقی خود را مطرح کرده و منتظر پاسخ وکیل بمانید.

البته ممکن است پرونده ی شما نیاز به مشاوره ی دقیق و بررسی کامل توسط وکیل داشته باشد که در این صورت هزینه 1 ساعت مشاوره تلفنی در حامیان عدالت برابر با 200 هزار تومن خواهد بود.

همچنین در صورت مراجعه ی حضوری نیز می توانید از مشاوره با وکلای پایه یک دادگستری برخوردار شوید که هزینه ی یک ساعت مشاوره حقوقی حضوری برابر با 300 هزار تومن است.

برای برخورداری از مشاوره تلفنی 24 ساعته حامیان عدالت کافی است از صفحه اصلی سایت حامیان عدالت روی گزینه ی مشاوره فوری کلیک کرده و از پشتیبانی 24 ساعته ی وکلای مجرب دادگستری برخوردار شوید. وکلای حامیان عدالت با 10 خط تماس ویژه، پاسخگوی شما خواهند بود.

تلفن تماس:

02144850335 – 02144872230 – 09122171024 - 02144872231

در صورتی که امکان مراجعه ی حضوری برایتان وجود نداشته باشد، وکلای حامیان عدالت به صورت تلفنی پرونده ی شما را بررسی کرده و شما را راهنمایی خواهند کرد.

فکس:

02144820428

امکان برقراری تماس از طریق ایمیل نیز وجود دارد:

info@hamianedalat.ir

kamran_mirzaei@yahoo.com

برای مشاوره ی حضوری نیز می توانید آدرس موسسه حقوقی حامیان عدالت مراجعه نمایید:

اشرفی اصفهانی شمال، بالاتر از نیایش، بین فلاح و دربندی، پلاک 491، طبقه سه، این نکته نیز شایان ذکر است که حامیان عدالت در تمامی زمینه های دعاوی کیفری، دعاوی خانواده، دعاوی ملکی، دعاوی تجاری و دعاوی مالی، فعالیت می کند.

وکلای فعال در موسسه حقوقی حامیان عدالت

دکتر حامد نجفی – وکیل پایه یک دادگستری

 استاد دانشگاه علامه طباطبایی، دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس، وکیل پایه یک دادگستری (بیش از 12 سال سابقه وکالت)،  دارای تأیدیه پژوهشی از سوی پروفسور مارک لملی، استاد بزرگ حقوق آمریکا در دانشگاه استنفورد، پژوهشگر موسسه حقوق تطبیقی دانشگاه تهران، پژوهشگر بین‌المللی حوزه حقوق مالکیت فکری، دارای تأییدیه پژوهشی از سوی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتون آمریکا، دارای مقاله تأیید‌شده در مجله با نمایه معتبر بین‌المللی اسکوپوس در مجله حقوق مالکیت فکری هند،  انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مشاور حقوقی وزارت بهداشت و عضو کمیته حقوق فناوریه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

تلفن: 02144850335

مهرداد نادعلی – وکیل پایه یک دادگستری

متخصص در امور خانواده، رتبه 3 کارشناسی ارشد حقوق، 4 سال سابقه مدیریت حقوقی، انجام بیش از 300 پرونده خانواده، حقوقی و کیفری در مراجع قضایی و اداری و...

تلفن: 02144872231

زهره محمد آبادی - وکیل دادگستری رتبه 12 کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران)

رتبه ۲۱ قضاوت، رتبه 33 ارشد حقوق خصوصی دانشگاه تهران، مدرس جزا و کیفری دانشگاه علم و فرهنگ تهران

تلفن: 02144872230 – 02144850335

کامران میرزایی - مدیر موسسه حامیان عدالت

متخصص در تنظیم قراردادهای کاری، ملکی، تنظیم قراردادهای مالی و مشارکت مدنی، پرونده های مرتبط با اصل ۴۹، پرونده های مربوط به دادگاه انقلاب و دیوان عالی کشور

تلفن: 02144850335

سیده رقیه هاشمی وکیل پایه یک دادگستری

کارشناس ارشد حقوق خصوصی، پذیرفته شده با رتبه ۱۰۴ آزمون کانون وکلای دادگستری مرکز (شهر تهران)، نویسنده مقالات متعدد حقوقی

تلفن: 02144872230 – 02144850335

شیما یعقوبی – کارشناس و مشاور حقوقی، مدیر دفتر گروه وکلای حامیان عدالت

انجام کلیه پرونده های خانواده، کیفری و حقوقی به صورت تیمی و تخصصی

تلفن: 02144850335 – 09384024527

[xyz-ihs snippet="soalhoghooghi"]

تماس فوری رایگان

با وکیل های پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک ملکی

وکیل پایه یک خانواده

وکیل پایه یک کیفری

وکیل پایه دعاوی مالی

وکیل پایه دعاوی تجاری

با 10 خط ویژه از شنبه تا چهارشنبه پاسخگوی شما هستیم

حامیان عدالت

گروه وكلاى حاميان عدالت مطلق با هدف ارائه خدمات حقوقی به عنوان مشاور حقوقی در دعاوی کیفری و حقوقی و خانواده و انجام وکالت در مراجع قضایی و اداری و کمیسیون های مختلف و همچنین انجام امور وکالت از طرف افراد در مراجع داخلی و از طرف ایرانیان در مراجع بین المللی و دادگاه ها و مراجع قضایی کشورهای خارجی مطابق با ضوابط و قوانین موضوعه و به خصوص انجام امور اداری اعم از داخلی و بین الملل تاسیس و آغاز به فعالیت نموده است.