شماره تلفن وکیل 24 ساعته

شماره تلفن کیل 24 ساعته

 چرا به عنوان وکیل باید پشتیبانی شبانه روزی داشته باشیم؟

برای بسیاری از وکلای دادگستری همواره نیاز است تا مشتریان در ساعت ها و روزهایی خارج از ساعت کاری به آنها دسترسی داشته باشند. برای بسیاری از وکلا، یک وکیل 24 ساعته بودن و داشتن خدمات پاسخگویی قابل اعتماد بعد از ساعت کاری، نه تنها یک نکته مثبت، بلکه امری ضروری است. در واقع همانطور که در ادامه توضیح خواهیم داد، انواع زیادی از وکلا وجود دارند که بهترین فرصت های شغلی آنها معمولا بعد از ساعت کاری وجود دارد.

ارائه ی خدمات پس از اتمام ساعت کاری و یک وکیل 24 ساعته بودن، یک حرکت اطمینان بخش و مقرون به صرفه است تا مشتریان بالقوه ای را که قبلاً با شما ارتباط برقرار کرده اند، به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. فرقی نمی کند اگر شما شرکتی باشید که سالانه میلیون ها ریال برای بازاریابی هزینه می کنید. در هر صورت، شما برای کشف مشتریان بالاقوه ای هزینه می کنید که به عنوان یک وکیل باید با آنها صحبت کرده و ارزیابی شوند.

بیشتر بخوانید: مشاوره با وکیل

اگر تماس های بعد از ساعت کاریِ شما به یک سیستم پیغام گیر صوتی ارسال می شود که ممکن است مشتریانِ احتمالی در آن پیامی نگذارند، به این فکر کنید که چه تعداد زیادی از آنها را از دست می دهید. پس هدر دادن پول را متوقف کنید و به خودتان این فرصت را بدهید که با وکیل تمام وقت بودن، پرونده های بیشتری را که از طریق تبلیغات جذب می کنید، به دست بگیرید.

این که آیا شما یک شرکت حقوقی بزرگ هستید یا یک دفتر کار کوچک با پرونده های کوچک و امیدوار به تماس های بیشتر بعد از ساعت کاری، استراتژی شما برای تماس های پس از ساعت کاری قطعا باید در اولویت بازاریابی‌تان قرار گیرد.

شماره وکیل 24 ساعته

مزایای پشتیبانی تماس با وکیل 24 ساعته

  • یک وکیل 24 ساعته بودن این اطمینان را می دهد که شرکت شما خدمات مشتری را در اولویت قرار می دهد.
  • پشتیبانی بعد از ساعت کاری و وکیل 24 ساعته بودن می تواند به برنامه ریزی ملاقات های موثر، برنامه ریزی بهتر هفتگی و پیگیری این برنامه ها کمک کند.

از آنجایی که نمی توانید پیش بینی کنید چه موقع تصادفات رخ می دهد، چه موقع مناقشه ای رخ می دهد، یا چه موقع یک مساله حقوقی طولانی مدت به یک موضوع فوری تبدیل می شود، حضور در این مواقع و وکیل تمام وقت بودن، همیشه پیامی ارزشمند در مورد کیفیت خدمات حقوقی شما خواهد بود. در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است افراد نیاز به دریافت مشاوره ی حقوقی تلفنی داشته باشند و یا در نهایت تصمیم بگیرند که باید از یک وکیل خوب برای حل پرونده ی خود کمک بخواهند. پس اگر به عنوان یک دفتر وکالت در چنین شرایطی، در دسترس مشتریان باشید، نتیجه مشخص است.

درست مانند استخوانِ شکسته ای که در زمان نامناسب – بعد از ساعت کاری که هر مطب پزشکی تعطیل است یا آخر هفته که ویزیت اورژانسی در دستور کار قرار دارد – می شکند، درخواست های قانونی نیز به همان اندازه غیرقابل پیش بینی هستند. سطح مشابهی از خدمات از شرکت های حقوقی انتظار می رود.

اگر امکان وکیل 24 ساعته بودن و ارائه ی خدمات پاسخگویی به تماس را برای این نیازهای حیاتی بعد از ساعت کاری و یا تماس هایی که در آخر هفته ها گرفته می شود، ندارید، پس ممکن است مشتریان زیادی را از دست بدهید. مشتریان احتمالی ممکن است به دلیل عدم دسترسی به شما به سادگی با موسسه حقوقی بعدی موجود در لیست خود تماس بگیرند.

بسته به اندازه و بودجه شرکت شما، سطوح مختلف خدمات مصرفی وجود دارد. بدیهی است که شرکت های بزرگتر و با تعداد کارمندان بیشتر ممکن است راحت تر بتوانند از یک تیم پاسخگویی وکیل 24 ساعته در 7 روز هفته که در زمینه دریافت تماس های حقوقی تخصص دارند، استفاده کنند.

وکیل 24 ساعته

مزایای وکیل 24 ساعته بودن

تاکنون مهمترین عنصر در رابطه با وکیل تمام وقت بودن، تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل است. درست مانند یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای وکلا، همه چیز در مورد “بودن در هر کجا که باید” است. این که آیا مشتریان احتمالی از طریق ایمیل، پلت فرم های اجتماعی یا چت آنلاین به شما دسترسی داشته باشند، یعنی نام تجاری قانونی شما باید در همه جا – در هر پلتفرم – در هر زمان وجود داشته باشد. شما باید در دسترس باشید – حداقل در بسیاری از قالب ها –زمانی که بحرانی رخ می دهد یا مردم آماده انجام اقدامات و مشاوره هستند.

سه نوع وکیل که به پشتیبانی 24 ساعته نیاز دارند.

  1. وکلای مدافع جنایی 

وکلای مدافع جنایی بیشتر از بقیه کار می کنند و اغلب ساعات طولانی عصر و آخر هفته را به دفاع از کسانی که متهم به فعالیت مجرمانه هستند اختصاص می دهند. متأسفانه کسانی که مرتکب جنایت می شوند به ندرت با برنامه های شلوغ وکلای مدافع جنایی همکاری می کنند! هنگامی که شخصی دیروقت دستگیر می شود، به راحتی قابل حدس است که یکی از اولین تماس هایی که وی انجام می دهد، تماس با یک وکیل 24 ساعته ی جنایی و کیفری برای مشاوره با وکیل خواهد بود.

  1. وکلای ورشکستگی و وکلای مالیاتی 

کسانی که با بحران مالی روبرو هستند، یکی دیگر از مشتریان حقوقی هستند که به احتمال زیاد در تلاش برای دستیابی به وکیل صبور نخواهند بود و حتما در هر ساعتی از شبانه روز هم که باشد، به دنبال یک وکیل 24 ساعته خواهند گشت. در نگاه اول، وکیل ورشکستگی یا وکیل مالیاتی، ممکن است شغلی به نظر نرسد که نیاز به پاسخگویی تلفنی شبانه داشته باشد. با این حال وقتی پشت مردم از نظر مالی به دیوار برسد، ممکن است نتوانند آرامش خود را حفظ کنند مگر اینکه با شخصی از دفتر وکالت صحبت کنند.

وکیل خانواده بیست و چهار ساعته

  1. وکیل خانواده

وقتی صحبت از اختلاف نظرهای حقوق خانواده می شود، احساسات می توانند در یک لحظه شروع به افزایش کنند، به همین دلیل است که وکیل خانواده همیشه باید خود را برای راهنمایی و پشتیبانی در دسترس قرار دهند.

در نهایت جمع بندی کل موضوع به این صورت خواهد بود که اگر یک وکیل 24 ساعته باشید، باید پشتیبانی خوبی در ساعات خارج از ساعات کاری ارائه دهید. این موضوع قاعدتا هم برای شما و هم برای مشتریان اهمیت زیادی دارد. برای یک وکیل 24 ساعته از این جهت اهمیت دارد که می تواند پرونده های بیشتری را دریافت کند و برای مشتریان نیز از این جهت مهم است که می توانند در هر ساعتی از شبانه روز از وکیل خود برای حل مشکل یا مشاوره کمک بگیرند.

وکیل 24 ساعته در موسسه حقوقی حامیان عدالت

موسسه حقوقی حامیان عدالت امکان کمک گرفته از وکیل 24 ساعته را فراهم کرده است. شما می توانید از طریق آیکون موجود در گوشه ی پایین سمت راست صفحه اصلی سایت حامیان عدالت به صورت آنلاین با یک وکیل پایه یک دادگستری مشغول پرسش و پاسخ شوید که به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

همچنین می توانید از مشاوره حضوری یا تلفنی نیز برخوردار شوید تا وکلای این موسسه با بررسی پرونده و مدارک شما، بهترین گزینه را برای پیشبرد روال دادگاهی برایتان توضیح دهند.

بیشتر بخوانید: مشاور قضایی تلفنی _ 24 ساعته

نکته مهم این است که بسیاری از شرکت ها و موسسات از مشاوران حقوقی و کارشناسان به جای استفاده از وکیل پایه یک، برای پاسخگویی به سوالات مشتریان استفاده می کنند. این در حالی است که با برقراری ارتباط با موسسه حقوقی حامیان عدالت می توانید مطمئن باشید که مشغول مکالمه با یک وکیل پایه یک دادگستری هستید که به خوبی می تواند روال پرونده ی شما را مورد بررسی قرار دهد.

همانطور که گفته شد برای برقراری ارتباط با وکلای موسسه حقوقی حامیان عدالت و برخورداری از مشاوره حقوقی یک وکیل 24 ساعته می توانید از آیکون موجود در صفحه اصلی استفاده کنید.

 برای برقراری تماس با این موسسه می توانید از شماره تلفن های زیر استفاده نمایید که وکلای مجرب دادگستری با 10 خط ویژه پاسخگوی شما خواهند بود:

02144850335 – 02144872230 – 09122171024 – 02144872231

در صورتی که پرونده شما نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد می توانید از مشاوره تلفنی یا مشاوره حضوری برخوردار شوید که هزینه یک ساعت مشاوره تلفنی، 200 هزار تومن و هزینه یک ساعت مشاوره حضوری، 300 هزار تومن خواهد بود.

اگر هم امکان مشاوره حضوری نداشته باشید، وکیل به صورت تلفنی با بررسی ابعاد مختلف پرونده، پیشنهاد های لازم را برای پشبرد پروسه ی حقوقی به شما ارائه خواهد کرد.

وکیل

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفت و گو
1
سوالی دارید؟
حامیان عدالت
سوالی دارید؟ از ما بپرسید. در کمتر از 10 دقیقه پاسخگو هستیم.
تماس فوری