وکیل خانم | شماره تلفن وکیل خانم در تهران

وکیل خانم - حامیان عدالت

اگر به دنبال شماره تلفن وکیل خانم هستید می توانید برای مشاوره از این شماره ها استفاده نمایید:

خانم دکتر نسرین طافی:

دکتر نسرین طافی

♦  وکیل پایه یک دادگستری

♦ دکتری حقوق خصوصی و استاد دانشگاه دزفول، شوشتر و شوش

♦ مدرس دانشگاه با کد استادی 100423 (سابقه بیش از10 سال تدریس)

♦ عضو مرکز وکلای قوه قضائیه

♦ بیش از 350 پرونده موفق تاکنون

♦ دارای گواهی تخصصی در امور اراضی، امور بانکی و تجاری ♦ متخصص در دعاوی بانکی

♦ عضویت در سازمان بسیج حقوقدانان

♦ مشاور حقوقی بنیاد شهید و امورایثارگران

♦ وکیل و مشاور حقوقی شرکت های پدیده و مدائن تکنیک به مدت 5 سال

♦  نویسنده کتب و مقالات متعدد حقوقی

شماره تماس: 02122894819     02126702518

خانم زهره محمد آبادی:

مشاوره با وکیل

♦ وکیل پایه یک دادگستری

♦رتبه 12 کانون وکلای دادگستری مرکز

♦ رتبه 21 قضاوت

♦مدرس جزا و کیفری دانشگاه علم و فرهنگ تهران.

♦ایشان در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده، دعاوی ثبتی و دعاوی ارث و تقسیم ترکه به عنوان یک وکیل تخصصی عمل می کنند.

شماره تماس: 02122894819     02126702518صغری صمدزادگان

خانم صغری صمدزادگان :

♦️ وکیل پایه یک دادگستری

♦️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

♦️ بیش از 9 سال سابقه وکالت

♦️ دانشجوی دکترای خصوصی

♦️ نگارش چندین مقاله علمی

♦️ ارائه پژوهش های حقوقی در همایش های ملی و کشوری

♦️ متخصص دعاوی حقوقی، ملکی، خاواده  و تقسیم ارث

♦️ بیش از 80 پرونده موفق

شماره تماس: 02122894819     02126702518

خانم سیده رقیه هاشمی:

وکیل مهریه

وکیل پایه یک دادگستری

کارشناس ارشد حقوق خصوصی.

شماره تماس: 02122894819     02126702518

سیده مهسا موسوی

خانم موسوی:

مدیر دفتر حامیان عدالت

کارشناس و مشاور حقوقی ،مدیر دفتر گروه وکلای حامیان عدالت، انجام کلیه پرونده های خانواده، کیفری و حقوقی. شماره تماس: 02122894819     02126702518

وکیل خانم یا اقا؟

موضوعات مربوط به دعاوی خانواده مانند طلاق و حضانت فرزندان، اغلب بسیار شخصی بوده و مسائل حقوقی زیادی را به دنبال دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مراجعان جنسیت وکیل خود را مورد توجه قرار می دهند که علیرغم نظر دیگران، این استراتژی می تواند مفید باشد و بیشتر در مورد استخدام وکیل خانم مطرح می شود.

اگرچه تعداد مردان در حوزه قضاوت و وکالت بیشتر است، اما استخدام وکیل زن با در نظر گرفتن اعتباری که او در سالن دادگاه دارد می تواند مزیتی باشد: اغلب تصور می شود که زنان عادل تر و معقول تر بوده و کمتر از مردان در روال پرونده به جدال می پردازند. در نتیجه، کمک گرفتن از یک وکیل خانم در دعوی می تواند به نحوی بر قاضیان و وکلای مخالف تأثیر بگذارد، کاری که همتای مرد نمی تواند انجام دهد.

یک وکیل خانم همیشه برای منافع مشتریان خود تلاش خواهد کرد، اما او این کار را با روشی بسیار متفاوت از مردان انجام می دهد. یک وکیل خانم خوب به جای بی منطق بودن و یا پرخاشگری، در مبارزه خود برای به دست آوردن بیشترین امتیاز برای موکلش، از شفقت و حق استفاده می کند. علاوه بر این، یک وکیل خانم به طور کامل به مشتری خود گوش می دهد تا نیازها و خواسته های آنها را برای درک نتیجه نهایی بهتر متوجه شود.

اسامی وکلای خانم تهران

به خوبی شناخته شده است که پیشرفت در مسائل قانونی فقط از طریق همکاری اتفاق خواهد افتاد. با در نظر گرفتن این نکته، ذکر این مورد ضروری است که مردان از نظر بیولوژیکی با جنگ و حمله ارتباط دارند و زنان بیشتر به مذاکره می پردازند و بهترین نتیجه را از طریق مبادله جستجو می کنند.

اگر چه برخی از موکلان یک وکیل تهاجمی را ترجیح می دهند، اما یک وکیل خانم از خواست اعضای هیئت منصفه و قضات، که پیشبرد سریع تر پرونده را ترجیح می دهند و از مدنیت و سازش حمایت می کنند، استقبال می نماید.

با این حال، یک وکیل خانم هم در صورتی که احساس نیاز کند، می تواند مانند یک مرد تهاجمی و سخت گیر باشد. همچنین زنان تمایل بیشتری برای مذاکره از طریق تاکتیک های غیر سنتی دارند، که تقریباً همیشه سودمندتر است زیرا رویکرد تهاجمی اغلب به بن بست می رسد.

سرانجام، زنان به طور طبیعی با اولویت بندی ارتباط دارند. آنها مانند کامپیوتر کارهای همزمان را انجام می دهند، علاوه بر برنامه ریزی برای حجم زیادی از کارها. یکی از رایج ترین گفته ها در مورد زنان همین است که می توانند همزمان چندین کار را انجام بدهد. اینکه این صحبت درست است یا نه دقیق مشخص نیست، ولی ثابت شده است که مغز انسان تقریباً برای انجام هر کاری، از جمله انجام چند وظیفه به صورت همزمان، می تواند آموزش ببیند. یک وکیل خانم خوب همیشه آماده است تا از این مهارت های اولویت بندی خود حتی در پیچیده ترین موارد نیز استفاده کند.

دلایل انتخاب یک وکیل خانم

اسامی وکلای خانم تهران

در حالی که همه ما دوست داریم فکر کنیم در جامعه ای زندگی می کنیم که جنسیت هیچ تاثیری بر موفقیت حرفه ای ندارد، اما در برخی زمینه ها می تواند تغییرات مهمی ایجاد کند مانند پیشبرد مسائل خانوادگی. یک وکیل خانم معمولا در زمینه دعوای خانواده کاملاً موفق عمل می کند و داشتن یک وکیل خانم در کنارتان ممکن است در روال طلاق تفاوت بزرگی ایجاد کند.

یکی از زمینه های قانون که یک وکیل خانم در آن تأثیر بسزایی خواهد داشت، انتخاب وکیل خانواده در  دعاوی خانواده است. تعداد فزاینده ای از وکلای خانم تخصص خود را در زمینه حقوق خانواده انتخاب می کنند؛ حوزه ای از حقوق که به ازدواج، میانجیگری، جدایی، حضانت فرزندان و طلاق و مسائل مربوط به آن می پردازد.

وکلای زن در مقابل وکلای مرد

مشتریانی که یک وکیل خانم استخدام کرده اند دریافته اند که جنسیت وکیل آنها اغلب به دلایل متعددی در دادگاه مهم محسوب می شود.

اگرچه زنان سال ها است که در ایران به عنوان وکیل مشغول به فعالیت هستند، اما همچنان با مشکلات شدیدی در این حرفه که تحت سلطه مردان است، روبرو می شوند. صنعت حقوقی برای زنان سخت است و فشارهای اجتماعی و حرفه ای زیادی به آنها وارد می کند. آنها دائماً از نظر دانش، توانایی، پوشش و رفتار خود به گونه ای به چالش کشیده می شوند که هیچ وکیل مردی نمی تواند آن را تحمل کند. در نتیجه، تنها بهترین وکلای زن هستند که با بیشترین علاقه به قانون، در این حرفه باقی می مانند. زنان در این حرفه از مزیت های بسیاری برخوردار هستند که این مزیت ها عبارتند از:

الف) زنان شنونده خوبی هستند.

وکیل خانم

تعداد زیادی از مشتریان بوده اند که جست و جوهایشان برای پیدا کردن وکیل به وکیلی ختم شده است که فقط از طریق ارائه مدارک استاندارد کار می کند و برای شناخت موکلان خود و مسائل موجود در پرونده وقت نمی گذارد.

در مقابل زنان به طور طبیعی شنونده های خوبی هستند و برای شنیدن صحبت های مشتریان خود وقت می گذارند. به احتمال زیاد وکیلی که به صحبت های موکلان خود گوش می دهد، اطلاعات مهمی را که می تواند به پرونده ی آن موکل کمک کند، بهتر دریافت می کنند نسبت به وکیلی که تنها با مدارک استاندارد با موکلان خود ارتباط برقرار می کند.

گوش دادن علاوه بر اینکه به طور بالقوه به پرونده کمک می کند، احساس بهتری را هم به مشتریان می دهد. در یک دوره ی استرس زا و ترسناک مانند طلاق، با در کنار خود داشتن یک فرد آگاه، می توانید در مورد ترس های خود با او صحبت کنید، مانند از دست دادن حضانت فرزندان یا وضعیت مالی و غیره.

ب) زنان اجتماعی هستند.

آیا می دانستید که تنها حدود 5 درصد از طلاق ها به دادگاه کشیده می شوند؟ اکثریت قریب به اتفاق پرونده های طلاق از طریق مذاکره بین وکلای دو طرف حل می شود. در حالی که استخدام یک وکیل مدافع قوی برای شما مهم است، اما شما همچنین باید یکی را انتخاب کنید که مهربان باشد و بتواند با وکلای دیگر کنار بیاید. زنان معمولاً بسیار اجتماعی هستند و یک وکیل خانم اغلب دوستان خوبی با همکاران خود است و می تواند با آنها به توافق عادلانه ای برسد.

پ) زنان، زنان دیگر را درک می کنند.

این امر برای مشتریان مرد بسیار مهم است. دلیل اینکه بسیاری از ازدواج ها به طلاق ختم می شود این است که برخی از زن و شوهرها ارتباط خوبی با یکدیگر ندارند. برای موکلان مرد، یک وکیل خانم می تواند شیوه ی تفکر همسر آنها را بررسی کرده و تشخیص بدهد که چه زمانی ممکن است زن فریبکارانه برخورد کرده باشد.

منابع:

https://www.contreraslawfirm.com/blog/2017/05/advantages-of-hiring-female-lawyer

https://www.kraftlawoffices.com/blog/2017/september/hiring-a-female-divorce-attorney-advantages-dist/

وکیل

2 دیدگاه

    • دکتر طافی تخصصشون در زمینه امور بانکی هست و پرونده های موفق در این زمینه زیاد داشتن .

      دکتر نسرین طافی:
      ♦ وکیل پایه یک دادگستری
      ♦ دکتری حقوق خصوصی و استاد دانشگاه دزفول، شوشتر و شوش
      ♦ مدرس دانشگاه با کد استادی 100423 (سابقه بیش از10 سال تدریس)
      ♦ عضو مرکز وکلای قوه قضائیه
      ♦ بیش از 1300 پرونده موفق تاکنون
      ♦ دارای گواهی تخصصی در امور اراضی، امور بانکی و تجاری
      ♦ متخصص در دعاوی بانکی
      ♦ عضویت در سازمان بسیج حقوقدانان
      ♦ مشاور حقوقی بنیاد شهید و امورایثارگران
      ♦ وکیل و مشاور حقوقی شرکت های پدیده و مدائن تکنیک به مدت 5 سال
      ♦ نویسنده کتب و مقالات متعدد حقوقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفت و گو
1
سوالی دارید؟
حامیان عدالت
سوالی دارید؟ از ما بپرسید. در کمتر از 10 دقیقه پاسخگو هستیم.
تماس فوری