وکیل ارزان در غرب تهران

وکیل ارزان در غرب تهران

وکیل ارزان در غرب تهران

یکی از اولین و مهم ترین نگرانی های افراد در زمان انتخاب وکیل، هزینه های مربوط به پرداخت حق الوکاله است. انتخاب وکیل ارزان در غرب تهران، همانند سایر مناطق یکی از اولین دغدغه های افراد ساکن در این منطقه است.

در حال حاضر، با وجود مشکلات اقتصادی، افراد ساکن در غرب تهران، همانند سایر مردم، زمانی که با مسائل و مشکلات حقوقی مواجه می شوند، برای حل مساله خود به دنبال یک وکیل خوب و در عین حال ارزان می گردند تا بتوانند از این طریق نتیجه مطلوب خود را کسب کنند.

از آنجا که حل و فصل پرونده هایی که موضوع آن ها، مسائل حقوقی، کیفری، خانواده، مالی، بانکی و یا سایر موضوعات تخصصی است به راحتی از عهده افراد معمولی و غیرمتخصص در حوزه حقوق بر نمی آید، لذا مراجعه به وکیل جهت انجام مراحل قانونی مانند: تنظیم لایحه و دادخواست و پیگیری پرونده امری اجتناب ناپذیر است.

در همین راستا، گروه وکلای حامیان عدالت، در این مقاله به بیان وظایف وکیل و نحوه انتخاب وکیل ارزان در غرب تهران می پردازد.

وکیل پایه یک دادگستری

به طور کلی، وکیل به کسی گفته می شود که از طرف شخصی برای انجام کاری وکالت داشته باشد و طبق قانون، وکالت با عقد قرارداد میان وکیل و موکل انجام می گیرد و وکیل طبق قرارداد، عهده دار انجام کاری می شود که موکل به او سپرده است.

وکیل پایه یک دادگستری ارزان غرب تهران

وکیل پایه یک به وکیلی گفته می شود که بعد از تحصیل در رشته حقوق در آزمون وکالت شرکت کرده باشد و بعد از گذراندن دوره کارآموزی و موفقیت در آزمون اختبار، مدرک پایه یک وکالت دادگستری را دریافت کرده باشد. وکیل پایه یک با دریافت این مدرک، می تواند فعالیت حرفه ای خود را در هر زمینه ای که تبحر و علاقه بیشتری دارد، به صورت تخصصی آغاز کند.

فعالیت های تخصصی وکیل می تواند در زمینه مسائل مربوط به املاک، موضوعات کیفری مانند:سرقت، جرائم مواد مخدر، کلاهبرداری، جعل، قتل، شهادت دروغ، ضرب و جرح، خیانت در امانت، یا موضوعات حقوقی مانند: چک، سفته، انحصار وراثت و موضوعات خانواده مانند: طلاق، مهریه، حضانت و یا هر موضوع تخصصی دیگری باشد.

از آنجا که یک وکیل پایه یک دادگستری، اطلاعات تخصصی و کاملی در زمینه مسائل حقوقی و کیفری را دارد و تجربه و مهارت لازم را در دوره کارآموزی نیز کسب کرده است، تبحر بیشتری در حل مسائل قانونی دارد. وکیل در برابر انجام وظایف خود، هزینه ای تحت عنوان حق الوکاله دریافت می کند که به صورت توافقی بین وکیل و موکل تعیین می شود و در قرارداد وکالت میزان و نحوه پرداخت آن نیز ذکر می شود.

وظایف وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری در حوزه انواع دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، اسناد رسمی، خانواده و … می تواند فعالیت داشته باشد. مهمترین وظیفه یک وکیل پایه یک دادگستری بدون در نظر گرفتن ارزان بودن یا گران بودن حق الوکاله او، ارائه بهترین راه حل ها و موثرترین پیشنهادات برای حل و فصل هرچه بهتر و هرچه سریع تر پرونده به موکل است.

وکیل پایه یک دادگستری در مراسم تحلیف جهت دریافت پروانه وکالت، سوگند یاد می کند که همه وظایف خود را به درستی انجام دهد.صداقت، مسئولیت پذیر بودن وکیل در برابر موکل، امانت داری و حفظ اسرار موکل و داشتن وجدان کاری و ارائه مشورت های حقوقی با استفاده از اطلاعات تخصصی و به روز، از وظایف دیگر وکیل در برابر موکل است.

همچنین، ارائه اطلاعات به موکل در رابطه با روند قانونی رسیدگی به پرونده و توضیح روش های مختلف حل مشکل از جمله مزایای انتخاب یک وکیل خوب است.

وکیل ارزان در غرب تهران

انتخاب وکیل ارزان در غرب تهران

امروزه اغلب افراد به جهت درآمد پایین و هزینه های زیاد زندگی، به دنبال دریافت خدمات خوب اما ارزان هستند، ارزان بودن همیشه به معنای پایین بودن سطح کار نیست و افراد با جستجوی بیشتر می توانند از خدمات ارزان اما با کیفیت نیز بهره مند شوند.

مردم برای انتخاب وکیل می توانند با توجه به موضوع مورد نظر خود و از راه های مختلفی مانند: جستجو در اینترنت، استفاده از راهنمایی و تجربه دوستان و آشنایان و جستجو در تبلیغات و مواردی از این قبیل استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین وکیل دادگستری در منطقه 5 تهران

افراد ساکن در غرب تهران نیز، برای انتخاب وکیل ارزان می توانند بعد از انتخاب لیستی از بهترین وکلا، با تماس تلفنی یا اینترنتی و یا مراجعه حضوری از حق الوکاله دریافتی آن ها مطلع شوند و با مقایسه بین وکلای منتخب خود، یک وکیل ارزان اما کاربلد را در غرب تهران، برای مراجعه انتخاب کنند.

به همین منظور گروه وکلای حامیان عدالت با همراهی بهترین وکلا در غرب تهران با دریافت حق الوکاله ارزان و منصفانه، جهت ارائه مشاوره ها و انواع خدمات حقوقی مانند: طرح دادخواست یا شکوائیه و تنظیم لوایح و دفاعیه و … در خدمت شما مردم عزیز غرب تهران می باشد. برای رفع مشکلات حقوقی و انجام امور قانونی خود به راحتی می توانید با ما در تماس باشید و بهترین خدمات حقوقی را دریافت کنید.

تلفن های تماس جهت مشاوره با وکیل ارزان در غرب تهران

(۱۰ خط ) ۰۲۱۴۴۸۵۰۳۳۵📞  ۰۲۱۴۴۸۷۲۲۳۰ 📞  ۰۲۱۴۴۸۷۲۲۳۱ 📞

وکیل

دکتر هدی جعفریمشاهده نوشته ها

دکترای فقه و مبانی حقوق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفت و گو
1
سوالی دارید؟
حامیان عدالت
سوالی دارید؟ از ما بپرسید. در کمتر از 10 دقیقه پاسخگو هستیم.
تماس فوری