وکیل بین المللی

وکیل قراردادهای بین المللی

وکلای بین المللی

وقتی با معاملات تجاری بین المللی سر و کار داشته باشید مطمئناً خود را درگیر عمل به تعهدات ذکر شده در قرارداد به طرفیت افراد و شرکت های خارجی خواهید دید. در هر تجارتی یکی از مهمترین ارکان بستن قراردادهای مختلف، کسب اطمینان و آگاهی کامل از پیچیدگی های موجود در آن قرارداد است. در نتیجه لزوم کمک گرفتن از یک وکیل  بین المللی مطرح می شود. چرا که این موضوع در هنگام بستن قراردادهای بین المللی اهمیت بیشتری هم پیدا می کند. کمک گرفتن از یک وکیل قراردادهای بین المللی می تواند به کاهش ریسک فروش قراردادی شرکت کمک کند.

وکلای بین المللی آن دسته از متخصصان مسائل حقوقی هستند که زمینه ی حرفه ای خود را حول حقوق بین الملل متمرکز کرده اند. روزانه به لطف ابزارهای ارتباطی گسترده و آسانی حمل و نقل، افراد و شرکت های مختلف از کشورهای متفاوت تبادلات تجاری خصوصی و عمومی بسیاری با یکدیگر انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: چگونه می توان وکیل بین المللی شد؟

امروزه تقریباً هر شرکت بزرگی در دنیا، در سطح جهانی فعالیت می کند. در این شرایط حضور فردی که با قوانین تجاری هر دو کشور آشنایی داشته و بتواند شما را راهنمایی نماید، اهمیت بسیاری پیدا می کند.در حالی که عبور از مرز ملی، بازارهای تجاری را قدرتمندتر می کند و می تواند سود قابل توجهی داشته باشد، اما این امر مستلزم آگاهی از مفاد قانونی است.

وکلای بین المللی

قوانین مالیاتی، قوانین واردات/ صادرات و قوانین حاکم بر شرکت ها، همگی از کشوری به کشور دیگر، متفاوت هستند. همین موضوع اهمیت مشاوره با وکیل قراردادهای بین المللی را نشان می دهد.

یک وکیل قراردادهای بین المللی می توانند کارهای زیادی انجام دهند تا اطمینان حاصل کند که یک شرکت قانونی فعالیت می کند و در جامعه بین المللی، با آن منصفانه رفتار می شود.

برخی از وظایفی که وکلای بین المللی در دنیای تجارت ممکن است داشته باشند عبارتند از: کمک به یک شرکت در مورد کسب اطلاع از مزایا و معایب قانونی یک بازار کاری جدید، کمک به تنظیم خط مشی شرکت برای مطابقت با استانداردهای قوانین ملی در یک کشور خارجی و غیره.

انواع مختلفی از وکلای بین المللی وجود دارد از جمله وکلای تجاری یا شرکتی، وکلای مستقر در دولت و غیره.

در ادامه بیشتر با وظایف یک وکیل قراردادهای بین المللی آشنا می شویم تا متوجه شویم دقیقا چرا باید در هنگام عقد قراردادهای بین المللی از وکلای مختصص در این زمینه کمک بگیریم.

مزایای کمک گرفتن از یک وکیل قراردادهای بین المللی

قراردادها بخشی جدایی ناپذیر از هر معامله تجاری هستند. در نتیجه مسائل مربوط به ایجاد و اجرای قراردادها می تواند کل معاملات شما را خراب کند. در حالی که با گرفتن از یک مشاوره حقوقی مناسب با یک وکیل قراردادهای بین المللی، می توانید خود را در برابر مشکلات احتمالی محافظت کرده و راه را برای سرمایه گذاری های تجاری موفق در ابعاد بین المللی، باز کنید.

وکیل قراردادهای بین المللی

یک وکیل بین المللی می توانند کارهای زیادی انجام دهند تا اطمینان حاصل کند که یک شرکت قانونی فعالیت می کند و در جامعه بین المللی، با آن منصفانه رفتار می شود. برخی از وظایفی که وکلای بین المللی در دنیای تجارت ممکن است داشته باشند عبارتند از: کمک به یک شرکت در مورد کسب اطلاع از مزایا و معایب قانونی یک بازار کاری جدید، کمک به تنظیم خط مشی شرکت برای مطابقت با استانداردهای قوانین ملی در یک کشور خارجی و غیره.

یک وکیل قراردادهای بین المللی می تواند در بررسی یا تنظیم قراردادهایی که از منافع شما محافظت می کنند و اهداف شرکت شما را پیش می برند، کمک کند. وکیل قراردادهای بین المللی می تواند در تهیه پیش‌نویس و بررسی شرایط و ضوابط قرارداد و غیره، در کنار شما بوده و اطمینان حاصل کند که به هیچ وجه گرفتار مسائل و مشکلات حقوقی نخواهید شد.

هنگامی که شما حیطه فعالیت های تجاری خود را به خارج از مرزهای کشور گسترش می دهید، داشتن کمک یک مشاور حقوقی با درک کامل از قوانین بین المللی، اهمیت زیادی پیدا می کند. یک وکیل قراردادهای بین المللی با قوانین مختلف عقد قرارداد در سراسر جهان آشنا است.

به همین دلیل می تواند به امنیت شرکت شما در این نوع از معاملات تجاری کمک کند. چرا که نادیده گرفتن هر جزئیات خاصی در این شرایط می تواند برای کسب و کار شما خطرناک باشد.

مهمترین خطری که در هنگام بستن قرارداده های بین المللی افراد و شرکت ها را تهدید می کند، اغلب به برقراری ارتباط با مشتریانی با زبان و فرهنگ متفاوت مربوط است. فرهنگ تجاری از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

این امر استخدام یک وکیل قراردادهای بین المللی را برای شرکت های درگیر با این موضوع، مهمتر می کند. برای مثال برقراری شرایط و ضوابطی ضعیف در نوشتن پیش‌نویس قرارداد می‌تواند منجر به اختلافات و همچنین دعواهای قضایی طولانی مدت و پرهزینه شود.

در حالی که یک وکیل قراردادهای بین المللی می تواند اطمینان حاصل کند که قرارداد تجاری بین المللی شما در هر کشوری که در آن تجارت می کنید، معتبر باشد. پس این وکلا اطمینان حاصل می کنند که قراردادهای شما برای کاهش ریسک فروش، در چارچوب قوانین محلی بسته شوند.

 مواردی که مستلزم مشاوره با وکیل قراردادهای بین المللی هستند:

  • سرمایه گذاری مشترک
  • عرضه یا توزیع محصول و خدمات
  • قراردادهای تدارکاتی
  • سرمایه گذاری خارجی
  • املاک و مستغلات
  • وکیل دعاوی ارزی (انتقال و جابجایی پول (مبالغ سنگین) بین کشورها،رفع حساب بلوکه شده و ..)

یک وکیل بین المللی می تواند نه تنها در کسب نتایج اقتصادی بهتر به شرکت شما کمک کند، بلکه با کمک دانشی که در زمینه تجارت بین المللی دارد، تفاوت چشمگیری را در پیشگیری از مشکلات احتمالی در حین عقد قرارداد یا پس از آن ایجاد خواهد کرد. این امر منجر به عقد قراردادهای بهتر و کسب منافع بیشتر در بازار تجارت بین المللی می شود.

نکات مهم در قراردادهای بین المللی

نکات مهم در قراردادهای بین المللی

1-  مکاتبات رسمی: مکاتبات رسمی بین طرفین در مورد موضوع قرارداد از جمله؛ نوع کالا، مبلغ، شرط و … صورت گرفته است

2-  تنظیم یادداشت تفاهم نامه: ثبت چهارچوب کلی توافقات در این مرحله صورت گرفته که این سند الزام آور برای طرفین نمی باشد، ولی می توان براساس آن استدلال نمود لذا در نگارش آن باید دقت نمود

3–  تنظیم یادداشت توافق: جزئیات بیشتری در مراحل پیشرفت توافق صورت می گیرد. با این حال این سند نیز الزام آور نمی باشد

4-  تنظیم توافق نامه: موضوعات اصلی توافق نامه در این سند آورده شده و الزام آور می باشد. که لازم به نظر می رسد از وکیل قراردادهای بین المللی که در این زمینه که تخصص و مهارت کافی دارد بهره جست.

وقتی با معاملات تجاری بین المللی سر و کار داشته باشید مطمئناً خود را درگیر عمل به تعهدات ذکر شده در قرارداد به طرفیت افراد و شرکت های خارجی خواهید دید. در هر تجارتی یکی از مهمترین ارکان بستن قراردادهای مختلف، کسب اطمینان و آگاهی کامل از پیچیدگی های موجود در آن قرارداد است. در نتیجه لزوم کمک گرفتن از یک وکیل قراردادهای بین المللی مطرح می شود.

به دنبال یک وکیل قراردادهای بین المللی هستید؟ وکلای حامیان عدالت دانش عمیقی در زمینه قراردادهای بین المللی دارند. وکلای قراردادهای بین المللی در حامیان عدالت می توانند خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهند.

می توانید برای کمک گرفتن از یک وکیل قراردادهای بین المللی با حامیان عدالت ارتباط برقرار کرده و اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایید. حامیان عدالت دارای تیمی از وکلای حرفه ای و با تجربه در زمینه قراردادهای بین المللی است.

وکیل قراردادهای بین المللی

وکیل قراردادهای بین المللی

یک وکیل قراردادهای بین المللی با دارا بودن دانش و مهارت لازم برای فعالیت در بازار بین المللی، عنصر و عاملی مهم و اساسی برای شرکتی است که قصد دارد در بازار جهانی به فعالیت بپردازد.

در صورت درگیری احتمالی بین طرفین یک معامله تجاری، شرکت دو گزینه دارد. اولین و بهترین راه از هر نظر، تلاش برای رسیدن به یک راه حل است. بدون نیاز به درگیر شدن در پیچ و خم های دادگاهی و حقوقی. چرا که گرفتار شدن در مسائل دادگاهی علاوه بر هزینه های مربوطه، برای وجهه شرکت نیز قابل پذیرش نیست.

یک وکیل قراردادهای بین المللی می تواند با گفتمان و بررسی مسائل و مشکلات موجود بنی طرفین برای حل مشکل تلاش کند و بهترین سناریو را پیش پای شرکت بگذارد.

به دنبال یک وکیل قراردادهای بین المللی هستید؟ وکلای حامیان عدالت دانش عمیقی در زمینه قراردادهای بین المللی دارند. وکلای قراردادهای بین المللی در حامیان عدالت می توانند خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهند. می توانید برای کمک گرفتن از یک وکیل قراردادهای بین المللی با حامیان عدالت ارتباط برقرار کرده و اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایید. حامیان عدالت دارای تیمی از وکلای حرفه ای و با تجربه در زمینه قراردادهای بین المللی است.

آیا در مورد شرایط عقد قراردادهای بین المللی سوال دارید؟ همین امروز با ما تماس بگیرید.

(۱۰ خط ) ۰۲۱۴۴۸۵۰۳۳۵📞  ۰۲۱۴۴۸۷۲۲۳۰ 📞  ۰۲۱۴۴۸۷۲۲۳۱ 📞

قراردادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفت و گو
1
سوالی دارید؟
حامیان عدالت
سوالی دارید؟ از ما بپرسید. در کمتر از 10 دقیقه پاسخگو هستیم.
تماس فوری